Jeg er på feil side av kula?

30 September 2006

På tur til Knox

Tredje eller fjerde uka her dro vi til Knox, hjem til Jess, ei av de jeg møtte i studenbyen. Hun, Daniel (fra Panama) og meg dro hjem til henne og var der et par dager. Andre Jess kom neste dag fordi hun kjedet seg. Vi dro opp til Dandenong-fjellene, til en utkikksplass. Det var helt klart på himmelen, så vi så masse stjerner, og ut over mesteparten av Melbourne. Det var et utrolig pent syn, faktisk så pent at jeg glemte å ta bilder. Jeg husket derimot å ta et bilde hjemme hos Jess, rett før vi skulle ut på byen.

Fra øverst til venstre: Metal Jess, Panaman (Daniel), Nathan og Paramedic Jess (hun som bodde der). Super gjeng, masse moro :)

Vi fikk diger hjemmelaget middag av Gail, moren til Jess, så dro vi ut på byen. LilleJess var syk, så det ble bare noen øl og så hjem igjen. Vi satt på Platoon og alle 3 sovnet på sofaen (Nathan bor der, så han dro hjem). Morgenen etter fikk vi egg, bacon og toast av Gail, og de tvang meg til å smake på Vegemite. Vegemite er et Australsk pålegg som ser ut som sjokoladepålegg, og smaker som smørefett, tjære og en trailer med salt. Ikke smak. Selv ikke for penger. Står det på liv og død, overvei hvor glad du faktisk er i personen det dreier seg om.

Alt i alt en flott tur.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home