Jeg er på feil side av kula?

27 April 2007

Noen der ute liker meg, andre ikke

Når man blir spurt av en dreven fotografkompis om han kan ta portrettbilde av deg tenker man at det er koselig at han ville ha med deg. Når han fortsetter med å fortelle at bildet handler om at du skal ligge i et hav av rot og matsøl, skutt i panna, og dø som en ufin grisemann, faller takknemlighetsnivået litt. Likevel er man da ikke så dårlig kompis at man ikke stiller opp. Litt pasta i øret må til iblant. Så, for alle dere som noensinne har hatt lyst til å se meg skutt, enjoy.

All ære for bildet går til Morten Warholm Haugen.
Ta en titt på hjemmesiden hans, han er virkelig dreven:
www.warholmhaugen.com

1 Comments:

At 5:58 PM, Blogger Preben said...

On the positive tip, jeg har fått link til bloggen min =)

 

Post a Comment

<< Home