Jeg er på feil side av kula?

01 May 2007

Karaktermøkk

Vel, da var første karakteren inne for første prosjektet i Imaging for Narrative and Storyboard. Karakterskalaen går fra 0-100, der 50-64 er pass, 65-74 er credit, 75-84 er Distinction, og 85-100 er High Distinction. Etter min mening burde man ha fått 20 poeng bare for å huske navnet på faget. Uansett, prosjektet var det med de fire postkortene jeg postet tidligere, med diverse militærstøvler i forskjellige kriger.

Jeg landet på 83. To usle poeng fra HD. Jeg har kun fått én HD tidligere, den første karakteren vi fikk ifjor. Satte lista litt høyt der gitt :p Samme læreren gav meg 82 poeng i snitt ifjor, TRE poeng fra HD i snitt. Jeg tror han ønsker å se meg bli gradvis mer skallet av frustrasjon. Jeg er enig i karakteren, men likevel. TO POENG! GAH!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home