Jeg er på feil side av kula?

22 May 2007

Mer oppgavetull, og nært semesterslutt

Jess, da var to oppgaver til i boks. Satt oppe i hele natt og gjorde ferdig ett til Imaging for Narrative and Storyboards, der vi skulle velge en sangtekst, og lage 6 bilder som passet til teksten. Du ser på de to siste bildene at der var jeg sliten, og gjorde meg ikke like flid om i de første. Leverte idag morges på skolen, så rett hjem og lalle.
Alle bildene er malt med wacom i photoshop.

Oh, sangen jeg valgte var Foo Fighters - Next Year. Lurer dere på åssen teksten går, guugel it!

Og for the record, jeg hater fugler nå. Fjær tar LANG tid.





























































Okay, jeg er visst litt tilbakestående, men jeg klarte ikke å få bildene ved siden av hverandre på en fin måte. Går det?

Uansett, den andre oppgaven gjorde jeg ferdig nå etter jeg våknet igjen. Det var i 2d animation, hvor vi skulle gjøre rotoscoping. Det vil si å finne et videoklipp, og tegner over hver frame. Vi jobbet på two's, så trengte heldigvis bare ta annenhver. Dette klippet skulle loopes, altså repeteres om og om igjen uten at man merket overgangen. Jeg valgte en velkjent dans, kun fordi den er festlig å se på.

http://members.iinet.com.au/~pshansen/animation/Rotoscoping.swf

2 Comments:

At 3:29 AM, Blogger Preben said...

Hahah...den snutten var jo dritrå, iallefall frem til navnet ditt spratt rundt i alle retninger :P


Digga når mannen ble sort og ble mange. Det var sweet =)

 
At 3:24 AM, Blogger Petter said...

Haha, veit, creditsa ble cheesy, jeg var bare skikkelig møkk lei av mengdene med skolearbeid, så gjorde meg ikke heeelt flid med den :p Men takk likevel :)

 

Post a Comment

<< Home