Jeg er på feil side av kula?

13 August 2007

Oi, glemte karakterene

Glemte visst å legge ut alle karakterene for sist semester jeg.

Imaging and Narrative for Storyboards: 77
Design Studio: 61
2d Animation:75
3d Modeling for Objects and Environment: 100

Så ja, passe fornøyd, burde vel ha kjørt på litt ekstra i Imaging. Det som trakk ned mest var ekstraoppgavene utenom hovedoppgavene, fordi jeg ikke gjorde meg like flid med tegneøvelsene og sånt. Det angrer jeg på nå.

Design Studio fikk jeg 61 i, og er kjempefornøyd bare jeg slapp å ta det en gang til. Teitere fag skal man lete lenge etter (ja, jeg sier såklart dette litt fordi jeg ikke gjorde det noe bra, men likevel). En av oppgavene var å finne et haiku-dikt, og brette arket på en måte som passet med budskapet. Det er godt mulig jeg har klaget på dette i en tidligere post, jeg er trøtt og orker ikke sjekke. Brette et ark for å få frem en følelse?! Og ikke sånn fin origami-bretting, det skulle forbli flatt. En annen skulle vi ut og finne ting i et tildelt område i nærheten av skolen. Så skulle vi ta de med tilbake og tegne omriss av dem. Så med feil hånd. Så uten å se på arket. Det var alt. A$2250 kostet dette faget. For å brette ark og tegne kvist?! Saft suse. Uansett, dette er ikke min unnskyldning, det er min harme ovenfor dumme faget. :)

100 i 3d, hurra, kjempefornøyd :) Det var et prosjekt som gikk igjennom hele semesteret, vi skulle lage et eller flere rom, innrede dem, og kjøre et kamera igjennom. Det endte med en ganske stor fil selv komprimert, så jeg kommer ikke til å legge den på nett.

Jeg kan også nevne at jeg har fått et ordentlig 3d-animasjonsprosjekt hos et firma nå også. Det er spennende, og ikke minst, jeg får lønn. Oppgaven er hos Salmat, som jeg aldri har hørt om, og ennå er litt usikker på hva driver med. Firmaet som ansatte meg heter twenty20, og holder til her i Melbourne. I bunn og grunn skal jeg lage rosa kuler som spretter og prater og litt sånt. Det blir en liten arbeidsprosess, men jeg er ferdig med første biten. Legger ut når jeg er ferdig med hele greia. :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home